2010. november 8., hétfő

a krumpli esete..

tudom tegnap vasarnap volt, de a tegnap sikeredett egy buliba keverednem , egy uj  klub megnyitojara voltam hivatalos, es hat ilyet nem lehet vissza utasitani :) persze az is nyomott a lapon hogy ma szabad voltam , igy egesz keson kelhettem fel , mert  hat ugye kora reggel fekudtem le . eleg ritkan jarok el szorakozni klubokba, de neha jo kirugni a hambol...
delutan elmentem bevasarolni, mert mar nagyon ures volt a huto. kedvem tamadt egy kis rantott csirkehez, zsemlemorzsa bundaban , nagyon imadom , barmikor johet :) koretnek krumpli puret szantam de amint megfott es leontottem rola a vizet, az edeny fule a kezembe maradt es a tobbi a foldon landolt , szerte szet az egesz konyhaban,a kis labujjam meg most is erzi szegeny; szoval megsem krumpli volt a koret hanem egy kis salata (salata , paradicsom, kukorica, borso, tartar martas)
xoxo

Nincsenek megjegyzések: