2011. május 18., szerda

4 sajtos farfalle maskeppen

Kedvem volt egy kis tesztahoz de nem a jol megszokott paradicsomszoszost kivantam hanem valami mast.. :) igy esett a vallasztas a sajtos valtozatra, de nem a hagyomanyos 4 sajtos mert kerult bele egy kis piritott sonka, zoldborso es kukorica, egy kis szint vittek bele es az izek is jol megfertek egymas melett.
  • feltettem a vizet forrni a tesztahoz, kis soval es olajjal
  • keves vajon megpiritottam a sonkat majd hozza adtam a zoldborsot es a kukoricat hogy egy keveset ok is megpiruljanak.
  • beletettem a tesztat a vizbe
  • felontottem fozotejszinnel a sonkas-kukoricas-sonkat, feherborsot adtam hozza meg sot.
  • majd belekerult a negy fele sajt is , reszelve. (parmezan, tilsit, mozzarella es dalia sajtot hasznaltam mert pont az volt otthon)
  • mire a sajtok felolvadtak a teszta is keszre fott. osszekevertem a kettot es jo izuen megettuk :)
Jo etvagyat !

A foto nem alegjobb mert telefonnal keszult, de majd igyekszem ezt is javitani a kovetkezokben.
Szivesen fogadok barmilyen eszrevetelt, kritikat :)

Nincsenek megjegyzések: