2010. október 1., péntek

bruschetta

kicsit eltuntem mert nem ereztem a legjobban magam es hat nem is volt valami erdekes a menu ebbol kifojolag...

reggelire vajkremes szalamis szendvics az isteni Dr.Oetker-es forro kakaoval , imadom a kakot de csakis forron :Pegesz mas ize van  mint langyoson..

ebedre egy kis zoldsegleves volt , majd suttem csokis muffint , a dragam unszolasara mert nemigazan volt kedvem de hat megertem mert fincsi lett ,

vacsira meg bruschetta volt , amit a dragam csinalt persze en felugyeltem , mert hat meg kell mondani neki hogy kell a hagymat aprora apritani , mert hat honnanis tudna :) es mivel eltartott egy ideig amig elkeszult egy uveg vorosbort is kinyitottunk , igy mar konnyebb volt utasitasokat adni :P , elete elso bruschettaja csodasra sikerult , persze azert is mert az en kezem is benne volt :)

xoxo

1 megjegyzés:

Ami írta...

Mmmmmm, bruschettát imádom! :)
Nagyszerű étel! Ügyes a párod :)