2010. október 2., szombat

bonne soiree

reggelire egy greek wrap volt a McDrive-bol utban a repter fele , mert ma elrepultem Parizsba , eleg koran kellet keljek es koran nem tudok reggelizni, delben volt a gepem de hat 3 orara lakom a reptertol ....

az ebedet Nemetorszag felett  ejtettem meg :P maszlinas - paradicsomos teszta volt egy jo adag olvadt sajttal a tetejen , egesz jovolt ahoz kepest hogy repulos kaja , volt meg egy kifli fele akarmi, finom sos vajjal melle es egy alma deszertnek , miert nem lehetett egy finom csokis akarmi nem ertem :P na es persze az egeszet leoblitettem egy jo kis voros francia borral

vacsira nemis voltam nagyon ehes , csak egy chorizo-s szendvicset csinaltam, talan a faradtsag miatt , mindig kikeszit a repulo , mindegy hogy az egy oras ut vagy 10 oras...
ja es vegre ihattam ujra igazi Eviant , aminek otthon eleg borsos ara van itt viszont csak par cent , nagy vizes vagyok , rengeteg vizet iszom januartol miota leszoktam a cigirol :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések: