2010. október 15., péntek

kincs

igen , kicsit eltuntem a szinrol , kozben haza ertem , eleg suru volt a programom amig kint voltam Parizsban , de most ujra itthon , ugyhogy...hajra

beszereztem egy isteni szakacskonyvet , sokszor olvastam mar rola blogokon , irtam a kiadonak is de csak annyi vallasz jott hogy nincs egy boltban sem Magyarorszagon es az ujranyomtatas eselye eleg alacsony , szoval mind elkapkodtak , de en kaptam egy peldanyt Erdely egyik konyvesuzlete polcan , rogton ki is tulajdonitottam :)

A fozes nagykonyve - 1000 recept (alexandra kiado)
"A francia konyha 1000 receptje - a legjobb francia etelek gyujtemenye: a legnevesebb konyhafonokok ajanlanak egyszeruen, gyorsan otthon osszeallithato eteleket, amelyek elkesziteset a fotok is megkonyitik.
Am az etelek nem mindegyike keszitheto el ilyen konnyen, jo nehanyhoz szukseg van otletekre, fantaziara: pl. egy rusztikus etel osszeallitasa kulonos talalekonysagot igenyel, a fuszerek tarhazanak ismeretet, es termeszetesen nem mellekesa talalas, az eteldiszites sem .
A receptek tobbsege a hagyomanyos etelek kozul kerul ki, de probaljuk ki batran az ujdonsagokat, az uj anyagokat, izeket. Helyettesitsuk a megszokott hozzavalokat eddig kevesbe ismert osszetevokel.
Mialatt a tuzhely mellett allunk, lapozzuk fel batran ennek a konyvnek az oldalait, mert megujithatjuk konyhankat, taplalkozasi szokasainkat."

xoxo

Nincsenek megjegyzések: