2010. október 27., szerda

Barcelona

zuros napjaim voltak :P elindultam Barcelonaba , ugy jott ossze hogy nem en vasaroltam a jegyet es igy Milanoban at kellet (volna) szalnom , el is juttam Milanoig csakhogy onnan mar nem jutottam tovabb mert hat valami volt a geppel igy par ora gepen ules utan  leszalltunk. na de ahogy mondani szoktak minden rossszban van valami jo , igy hat a Hilton-ban szallasoltak el ejszakara :P reggel koran meg felszalltunk akadalyok nelkul es eljutottam vegallomasomhoz :)
igy a mai reggeli a repulon volt , ismet :P majd egesz nap futkostam , estere meg csinaltam egy kis tabouleh-t , imadom :) melleje egy kis spanyol voros bort( Mont Marcal 2005) es mar keszen is vagyok a lefekvesre
ja es a legjobb dolog ami foldobta a napom , mar a leszalasnal a repulobol meglattam az elso palmafat :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések: