2011. június 8., szerda

grill party

Nemreg gondoltunk egyet es kivonultunk az udvarra/kertbe. Jol sutott a nap, tokeletes grillezos ido volt. Az dragam felallitotta trambulint, ebed elott rendesen ki is ugraltuk magunkat , mint a jo gyerekek :)
Diszno husit vettem a piacrol, frisset, elozo este elkeszitettem a pacot neki , ami igazan egyszeru es nagyon finom. Ezzel kell kenegetni sutes kozben. Melleje pedig krumplit suttunk , de nem akarhogy am, azt is bepacoltam.

Pac a hushoz:
  • 1 dl ketchup
  • 2 ek olivaolaj
  • 1 ek szojaszosz
  • 1 ek dijoni mustar
  • 4 gerezd zuzott fokhagyma
  • aprora vagott chili paprika, en majdnem egy egeszet bele tettem mert szeretjuk a csiposet.
Egy bogreben jol osszekavarjuk. En a szoktam jo par orat a hutoben pihentettni hogy jol osszealljon de szerintem az nelkul is finom. Ezzel kell majd kenegetni sutes kozben a husit.

Pac  a krumplihoz :
Egy jo nagy poharban osszekavarjuk a kovetkezoket , en csak szorni szoktam de kb 1 ek mindegyikbol
  • bazsalikom
  • rozmaring
  • petrezselyemzold
  • oregano
  • 5 gerezd zuzott fokhagyma
sozzzuk, borsozzuk es felontjuk oliva olajjal amig megtelik a pohar. A krumplit cikkelyekre vagjuk , raontjuk a zolajat jol osszekavarjuk , es hadjuk allni legalabb egy orat. Dupla foliaba csomagolva fel ora alatt megsutjuk , szurjuk az egyik oldalara par lyukat villaval, csak piciket hogy ne tudjon kifolyni a finom ontet mikozben sul majd.

Ez a vegen meg en volnek akcio kozben ..

Jo etvagyat !

1 megjegyzés:

Raindrop írta...

Szia puszifelhő!
Örülök, hogy írtál, mert így rád találtam. :)
Gyönyörűeket főzöl! :)