2011. június 23., csütörtök

szilvásgomboc

Egy szlovák lánnyal dolgozom éppen együtt és kiderült egy szót ö is tud magyarul, mégpedig azt hogy szilvásgomboc, soha nem gondoltam volna hogy pont ezt füleli fel . Egyszer régen volt alkalma megkostolni és nagyon izlett neki és igy maradt meg a szilvásgomboc. Nagy lelkesen felajáltam hogy én készitek neki, csak azt nem vettem számitasba, hogy most Milánoban kicsit nehéz lesz szilvát találni. Pár végig járt üzlet után sem találtam, igy került bele aszalt szilva, a puhább fajtából. Elég jó lett a végeredmény, mivel a puhább fajta volt még egy kevés levet is eresztett , szóval szinte tökéletes lett. Másnapp vittem is  ebédre, nagy sikere volt ám, az olasz lányok csak meg úgy ámultak és bámultak  és kerdezték hogy mi desszertet eszünk csak ebédre , mert hát cukorral ettük ahogy azt kell .

Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: