2011. június 3., péntek

barackos pite

Annyira jol sikerult az epres pitem, hogy mikor meglattam a barackot muszaj volt vennem belole mert mar el is kepzeltem a finom barackos pitet. A recept ugyanaz mint az epres valtozatnal, csak a tetejere ezuttal barack szeletek kerultek , jo boven :) es leontottem zselatinnal. A zselatin hianyzott az elozorol mert nem nagyon vagyok oda erte.

Probalom kerulni a 'mu' eteleket, meg nem buborekosat inni , udito helyett is inkabb simma vizet iszom, a cigirol is leszoktam tavaly januarban, azota igyekszem egeszsegesebben taplalkozni. Nem kavezom, azert ez konnyu volt mert soha nem is voltam nagy kaves.Zsiros dolgokat soha nem is ettem mert nem nagyon szeretem. Azert a csoki az johet barmikor :) meg a sutik meg minden finomsag csak az a lenyeg hogy mertekkel.
Kepet is csinaltam a barackos pitemrol de valamiert nem akarja feltolteni, talan majd kesobb sikerul.

UI: Na vegre sikerult felrakni a kepet is.

Nincsenek megjegyzések: